Scroll Top
یزد ، شهرک صنعتی نیکو اشکذر

هیدرو وایت پوشش ضد آفتاب ، ضد باران و آب سقف گلخانه- 2 جزیی

پوشش سایه اندازضد آب سقف گلخانه - 2 جزیی
پوشش یا رنگ سایه انداز ضد آب و آفتاب گلخانه
پودر پوشش شید سایه انداز ضد باران گلخانه

معرفی هیدرووایت – hydro-white

هیدرو وایت (Hydro-White) یک پوشش ضد آفتاب و ضد باران وآب میباشد که برای پلاستیک یا پلی کربنات سقف گلخانه ها قابل استفاده میباشد. این پوشش در اثر بارش باران شسته نمیشود و از ورود تشعشعات و گرمای خورشید به داخل گلخانه جلوگیری میکند.
بسته به میزان سایه اندازی مد نظر میتوان این پوشش را در ضخامت مختلف طبق دستورالعمل به کار گرفت.

هیدرووایت یک پوشش سایه انداز موقتی برای پلاستیک و سقف گلخانه هاست. گیاه داخل گلخانه پس از پاشش این محصول بر روی پلاستیک سقف گلخانه از تشعشعات نور و گرمای خورشید محافظت می شوند و همچنین پوشش در ومقابل باران مقاوم می باشد.

فرمول تخصصی هیدرووایت دارای  pH خنثی بوده ولذا هیچ پیامدی را برای تجهیزات اسپری و سطح پلاستیک نخواهد داشت. از سوی دیگر پودر پوشش ضد باران بوده و گرفتگی را برای نازل اسپری و مسیر نخواهد اشت. افزودنی های موجود در پودر از کلوخه شدن در مخزن نیز جلوگیری می کنند.

مزایا

1

قیمت بسیار پایین تر این پوشش در مقایسه با شید سایه انداز و توری سایبان گلخانه و همچنین وزن کمتر- همچنین در مقایسه با پودر مل این پودر ضد آب و باران میباشد.

2

پوشش سبب ایجاد یک لایه ی کاملا یکنواخت بر روی تمام سطح پلاستیک شده و مانند یک محافظ از تابش مستقیم نور آفتاب جلوگیری کرده وبدینوسیله سبب کاهش فرسودگی پلاستیک سقف میگردد. در حالیکه شید سایه انداز گلخانه به صورت تور عمل کرده ونور آفتاب از بین شبکه طوری عبور کرده و به سطح پلاستیک صدمه میزند. علاوه بر این با توجه به تیره بودن رنگ توری شید دمای بین شید و پلاستیک سقف به شدت بالاتر از دمای محیط بوده وباعث کاهش طول عمر پلاستیک میشود.

3

بسته به شرایط محیطی و هوایی حداقل تا اواخر تابستان دوام خواهد داشت ودر طول تابستان با نور شدید خورشید مقداری دگرید شده و در پایان تابستان قابل شستشو میباشد.

4

برای انواع سقف اعم از پلاستیک یا پلی کربنات یا شیشه قابل استفاده می باشد.

5

به کار گیری آن توسط ادوات رایج اسپری گلخانه مقدور میباشد.

نحوه مصرف

  • در حالی که مطمئن هستید تا چند ساعت آینده بارندگی وجود ندارد ، مسیرهای اسپری و مخزن شسته شوند. ترجیحا سطوح مد نظر تمیز و خشک باشند.
  • برای هر  1000 تا 1500 متر مربع محتویات گالن را به 80 تا 100 لیتر آب تمیز اضافه وکمی به بزنید وسپس کیسه پودر اضافه گردد و مخلوط گردند.
  • در طول پاشش به طور مداوم محتویات مخزن  به هم زده شوند.
  • حین پاشش نازل یا لنسر را به طور یکنواخت حرکت داده شود.

میزان تقریبی مصرف

میزان مصرف پودر سایه انداز ضد باران مل سقف گلخانه

همین حالا نظر بدهید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم